Sprawdź jak zoptymalizować stronę pod kątem SEO

Interesują Cię usługi związane z kampaniami reklamowymi Google Ads i FB Ads? A może w ostatnim czasie przeprowadzone linkowanie zewnętrzne w ogóle nie przyniosło skutków? W takich przypadkach warto przeprowadzić złożony audyt strony internetowej, na podstawie którego będzie można wyciągnąć prawidłowe wnioski. Czasem efektem braku efektów linkowania jest wybieranie nieodpowiednich stron www. Tutaj trzeba dobierać jedynie witryny o wysokim PA i DA.

Ważny jest również Spam Score, który również powinien być możliwie jak najniższy. O ile nie zadbamy o te wskaźniki, to być może pozyskany link z danej strony tak w rzeczywistości bardziej nam zaszkodzi, niż pomoże. Po prostu wskaźnik jakości i siły takiego linku nie będzie przydatny dla naszej witryny internetowej. Dlatego też pozyskiwanie linków umiejscowionych na zewnątrz powinno odbywać się w ściśle zaplanowany sposób. W szczególności wówczas, gdy strona jest świeża a domena ma nieznaczny staż. Takie strony są dosyć wyczulone na pozycjonowanie strony i wszelkie ruchy powinny być prowadzone w sposób ostrożny i przemyślany. W przeciwnym razie roboty Google mogą wyczuć całą sytuację i zwyczajnie nie indeksować nowych artykułów ani linków zewnętrznych. Strony, na której umieszczamy tzw. anchory powinny być dopasowane pod względem branży i umieszczanych treści. Znacząca jest też różnorodność linków, ażeby wszystko wyglądało w jak najbardziej profesjonalny sposób. Oczywiście pełną moc linków umieszczonych na zewnątrz otrzymamy także dopiero wtedy, gdy na naszej stronie przeprowadzona została kompleksowa optymalizacja sklepu internetowego. Mowa tutaj o dodaniu wszystkich opisów towarów, meta description, czy także o kompresji obrazków. Ważnym składnikiem mogą być równi eż artykuły na blogu a także linkowanie wewnątrz strony internetowej, ponieważ roboty Google też biorą te aspekty pod uwagę.
Warto zobaczyć: seo optymalizacja